Franciszek Marszałek
BURMISTRZ KROTOSZYNA
Sekretariat Burmistrza
ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn
pokój 32, tel. 62 725 23 80
Z dniem 22 listopada 2018 roku pan Franciszek Marszałek został powołany na stanowisko Burmistrza Krotoszyna.
Burmistrz jednoosobowo sprawuje władzę wykonawczą, realizując uchwały Rady Miejskiej i kierując bieżącymi sprawami gminy. W realizacji zadań Burmistrzowi pomagają jego Zastępcy, Sekretarz Miasta i Skarbnik Miejski.
Burmistrz sprawuje bezpośredni nadzór nad:
1. Wydziałem Inwestycji i Rozwoju,
2. Wydziałem Spraw Obywatelskich,
3. Urzędem Stanu Cywilnego,
4. Miejsko-Gminnym Centrum Zarządzania Kryzysowego,
5. Biurem Prawnym,
6. Komendą Straży Miejskiej,
7. Audytorem wewnętrznym,
8. Specjalistą d.s. kontroli wewnętrznej.
Pan Franciszek Marszałek jest absolwentem studiów wyższych Wydziału Prawa i Historii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, studiów podyplomowych zorganizowanych przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w zakresie Akademii Liderów Samorządowych na Wydziale Finansów i Bankowości Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu i podyplomowego Studium Prawa Europejskiego.
W latach 2002-2010 pełnił funkcję Zastępcy Burmistrza Krotoszyna; w latach 2010-2014 Radny Sejmiku Województwa Wielkopolskiego; od 2014 r. - Burmistrz Krotoszyna.
Współzałożyciel Lokalnej Grupy Działania „Okno Południowej Wielkopolski” i prezes jej zarządu od chwili powstania.
Wiceprzewodniczący zarządu Związku Międzygminnego EKO-SIÓDEMKA zajmującego się gospodarką śmieciową.
Prezes Zarządu Miejsko-Gminnego PSL w Krotoszynie.
Żonaty, żona Elżbieta jest nauczycielką w gimnazjum; troje dzieci.
Burmistrz Krotoszyna przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków we wtorki od 15:30 do 16:30, sekretariat - pokój 32, telefon 62 7252380.
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Ryszard Czuszke
PIERWSZY ZASTĘPCA BURMISTRZA KROTOSZYNA
Sekretariat Burmistrza
ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn
pokój 32, tel. 62 725 23 80
Z dniem 2 grudnia 2002 roku pan Ryszard Czuszke został powołany na stanowisko Zastępcy Burmistrza Krotoszyna.
Pierwszy Zastępca prowadzi w imieniu Burmistrza Krotoszyna sprawy należące do zakresu działania Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych.
Pan Ryszard Czuszke jest absolwentem studiów wyższych na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Studium Podyplomowego Historii tegoż samego uniwersytetu i Studium Podyplomowego „Obsługa i wykorzystanie funduszy UE wspierających polską przedsiębiorczość i samorządność” Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.
Ukończył kurs kwalifikacyjny Programu TERM w zakresie Doskonalenia Zarządzania Oświatą (TERM IAE) w Opolu. Jest ekspertem w dziedzinie funduszy strukturalnych Związku Powiatów Polskich i ekspertem MSWiA do oceny wniosków Działania 5.2 Priorytetu V Dobre Rządzenie POKL.
Pierwszy Zastępca Burmistrza Krotoszyna przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w godzinach pracy urzędu, sekretariat -pokój 32, telefon 62 725 23 80.
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Beata Pospiech
SEKRETARZ GMINY
ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn
pokój 30, tel. 62 722 74 13
Pani Beata Pospiech pełni funkcję Sekretarza Gminy od 2012 roku. Pracę w Urzędzie Miejskim w Krotoszynie rozpoczęła w 1995 roku w Wydziale Oświaty. W 2004 roku powierzono jej stanowisko audytora wewnętrznego w krotoszyńskim magistracie.
Sekretarz Gminy prowadzi w imieniu Burmistrza Krotoszyna sprawy należące do zakresu działania Wydziału Ogólno-Organizacyjnego, Wydziału Promocji i Współpracy.
Pani Beata Pospiech jest absolwentem studiów wyższych ekonomicznych na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Wrocławskim, Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii, kierunek – Prawo pracy i prawo socjalne. Posiada również kwalifikacje pedagogiczne, które uzyskała w Ośrodku Doskonalenia Zawodowego Nauczycieli w Kaliszu. W 2004 roku zdała egzamin państwowy na audytora wewnętrznego w Ministerstwie Finansów.
Mężatka, dwoje dzieci.
Sekretarz Gminy przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w godzinach pracy urzędu, pokój 30, telefon 62 722 74 13.
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Grzegorz Galicki
SKARBNIK GMINY
ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn
pokój 25, tel. 62 722 74 10
Pan Grzegorz Galicki pełni funkcję Skarbnika Gminy od 1 kwietnia 2002 roku – powołany na stanowisko uchwałą Nr XLVIII/329/2002 Rady Miejskiej w Krotoszynie z dnia 28 marca 2002 roku.
Burmistrz Krotoszyna Skarbnikowi Gminy powierzył prowadzenie w swoim imieniu spraw gminy należących do zakresu działania Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Krotoszynie.
Pan Grzegorz Galicki ukończył studia wyższe w Wyższej Szkole Oficerskiej Służb Kwatermistrzowskich w Poznaniu, na kierunku „Finanse i rachunkowość wojska” oraz w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, na kierunku „Finanse i rachunkowość przedsiębiorstw i instytucji” oraz studia podyplomowe z prawa pracy na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Jest również biegłym rewidentem księgowym - nr ewidencyjny 8144 w KiBR Warszawa oraz posiada uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych. Pracę zawodową rozpoczął we wrześniu 1978 roku, przez cały okres jej trwania, za wyjątkiem okresu studiów zajmował różne stanowiska (główny księgowy, główny ekonomista) w pionach ekonomiczno - finansowych.
Skarbnik Gminy przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w godzinach pracy urzędu, pokój 25, telefon 62 722 74 10.
*** Zobacz także: Rada Miejska w Krotoszynie..